1 Nisan 2012 Pazar

EVDE DİYET YAP ZAYIFLA

Gönderen Unknown zaman: 08:24

Havalar ısınmaya başladı. Yaz giderek yaklaşıyor. Üzerimizdeki giysiler inceldikçe, kışın aldığımız kilolar ortaya çıkıyor. Aynadaki görüntümüze takılıp mutsuz oluyoruz. Yaz, deniz, plaj ve fazla kilolar... Hiçte iç açıcı değil :(


Daha iyi görünmek için bir heves kilo vermeye karar veriyoruz. Amaç elbette en kısa sürede tüm fazlalıklardan kurtulup mutlu bir yaz kadını olmak :)


Kararımızı verdikten sonra, yapmamız gereken ilk şey iyi bir diyet programı ve elbette istikrar. Ama nasıl? O güzel börekler, mantılar, baklavalar ve benimde hayatımdan çıkaramadığım fast foodlar. Büyük bir keyifle yediğimiz tüm bu tadlardan vazgeçmek okadar zor ki. Ama aynadaki görüntüm de beni mutsuz ediyor. Hanımlar; yemek hiçbirşey, güzellik herşey diyerek hemen harekete geçmemiz gerkiyor. 


En kısa sürede en sağlıklı sonuç bizim için mükemmel olur diye düşünüyorum. Bunu için; iyi bir diyet uzamanına gidebilir, bunu sporla destekleyebilirsiniz. Böylece fazla kilolarınızdan kurtulurken, sıkılaşmış bir vücudada sahip olabilirsiniz. Tabi bunun için biraz para harcamanız gerekiyor. Eğer sizinde, benim gibi buna ayıracak bir bütçeniz yosa; internette bulabileceğiniz, size en uygun diyet programını uygulayabilirsiniz. Ancak bunu yaparken çok dikkatli olmalısınız, aksi takdirde sağlığınızdan olabilirsiniz. İnternet üzerinlen satılan ve şu sürede zayıflatıyor dedikleri hiçbir zayıflama ilacını asla ama asla tavsiye etmiyorum. Lifli ve sebze ağırlıklı beslenerek 1 ayda 5 kilo verdim. Ben yaptıysam sizde yapabilirsiniz. Bikinilerin içinde salına salına yürüyen mankenlerden neyimiz eksik. Sadece biraz fazlalığımız var :) 


 Evde yapılan iyi bir diyet ve yine evde yapılan egzersizlerle mutlu sona ulaşmak hiç zor değil, inanın. Önemli olan sadece istemek ve vazgeçmeden öğrendiklerinizi uygulamak. Sonuç; elbette mutlu son. Kızgın kumlar, serin sular ve mutlu bir siz :) 

Aşağıda benimde faydalandığım birkaç diyet kaynağını sizinle paylaşıyorum. Umarım sizinde benim gibi işinize yarar.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

gaza geldim hemen başlıyorum :)

Yorum Gönder

 

MODABİLİR Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos