22 Mart 2012 Perşembe

SİYAH SAÇLARDAN KURTULUN

Gönderen Unknown zaman: 04:33

Zamanında bir hevesle boyadığınız siyah ya da kızıl saçlarınızın, bir süre sonra sıkılıp rengini açmak istersiniz. Rengi açık bir boya alıp saçınızı boyarsınız ama renk tutmaz. Kuaföre gidersiniz, saçınızın yıpranıp kopabileceğini düşünen birçok kuaför, buna cesaret edemez. Bu kezde doğal yöntemlere başvurusunuz. Papatya suyu, beyaz kalıp sabunlar bunlardan sadece bazıları... Güzel siyah saçlarınız artık sizin için bir kabusa dönüşmüştür. İşte bu noktada artık koyu renk boyalı saçlarınızı açabileceğiniz bir ürün olduğunu ve kesinlikle sonuç verdiğini söylesem ne dersiniz?


Yukarıda sözettiğim yöntemlerin hepsini denedikten sonra, araştırmalarıma devam ederken internette Palette Blond - IL1 Yoğun Renk Açıcı ile karşılaştım. Hakkında yazılan uzun yorumları okuduktan ve fiyat araştırmalarımdan sonra, en uygun yerden almaya karar verdim. Saçlarımdan okadar çok sıkılmıştım ki daha kötü ne olabilir diye düşündüm. Saç açıcının iyi bir markanın ürünü olmasıda bana cesaret verdi. Ürünü saçıma uyguladıktan sonra 1 saat kadar beklettim (ince telli saçlarda 45 dak. geçmemeli) sonuç mükkemmel olmasada mutlu etmeye yetmişti. Siyah saçlarım artık karamel-turuncu arası bir renkti. Ertesi gün açık kahve saç boyasıyla tekrar boyadım. Ve harika oldu. Şimdi balyajlar atarak yavaş yavaş açmaya başladım. MUTLU SON. Kabuslarım sona erdi.


Darısı sizin başınıza :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MODABİLİR Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos