17 Ekim 2012 Çarşamba

SAÇ RENGİNE GÖRE MAKYAJ ÖNERİLERİ

Gönderen Unknown zaman: 03:59
Saça Göre Makyaj Önerileri

Geçmişten günümüze kadar uzanan, kadının en özel süsüdür makyaj. Yüz hatlarınız belirginleşir, mat yüzünüz ışıltı kazanır, daha güzel bakmaya daha çekici gülümsemeye başlarsınız. Kendine güvenin anahtarıdır makyaj. Doğru kullanıldığında mucizeler yaratan makyaj, yanlış yapıldığında tüm güzelliğinizi gölgeler. Saç renginiz, teniniz ve yüz şekliniz doğru renkleri kullanmakta önemli rol oynar. Eğer sarı ve kumral saçlara sahipseniz, allık ve farda şeftali tonlarını, rujda kırmızı, pembe gibi canlı renkleri tercih edebilirsiniz. Eğer saçlarınız kızılsa, makyajda kullanacağınız pembe tonlar,saçınızla bir bütünlük oluşturur ve olduça çekici görünürsünüz. Siyah ve kahverengi saçlar renkleri kullanmakta daha özgürdür. Şeftali tonlarında allık, ruj, koyu ve derin göz makyajı sizi hem doğal hemde çok güzel gösterecektir.

2015 Makyaj Trendi

Kızıl Saç Makyaj Önerileri

Makyaj

2 yorum:

makyaj videoları on 17 Ekim 2012 08:36 dedi ki...

Merhaba, web sitenizi google'da makyajla ilgili web sitelerini gezerken buldum. Ben de makyaj videolariyla ilgili bir web sitesi açtım ve sizin gibi tecrübeli isimlerden tanıtım için yardım rica ediyorum. Kısa da olsa bir yazıyla veya sosyal medyada makyajvideolari.com 'dan bahsedebilirseniz cok sevinirim. Tesekkurler, Deniz

Unknown on 25 Ekim 2012 04:06 dedi ki...

Merhaba Deniz... Elbette, yazdığım tüm makyaj ile ilgili konularda web site ve videolarınıza link verebilirim. Sevgiler...

Yorum Gönder

 

MODABİLİR Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos